من و اون

شایدم اون با من

من و اون

شایدم اون با من

اوفتادن از اونور بام

یکی از رفیقامون که به اصطلاح مذهبیه نشسته کنارمون داره از فلان عالم دینی تعریف میکنه که چه خدائیه واسه خودش ، میگه که این عالم نماز نمی خونه ، میگم واسه چی آخه . میگه : آخه تمام وجودش نماز شده دیگه خودش نماز شدهو تمام وجودش در عبادت خداست .

آخه پیغمبر با اون همه درجه اش نماز می خوند بعد این عالم دینی از اون که بالاتر نیست که !


خواهشا در زیاده روی هم اعتدال را رعایت فرمائید!!!

آخرِ مرده پرستی

باغبان پیر ما سکته کرده بود 

یکی از آشناها بهم گفت: باغبانتون مُرد؟ 

من هم بهش گفتم نه خدا را شکر هنوز زنده است 

یارو  هم به من میگه: باغبانتون خیلی مرد زحمت کش و خوبیه برای ما هم خیلی زحمت کشیده  وقتی مُرد خبرم کن بیام روضه ش !! 

 

خواهشا در مرده پرستی هم اعتدال را رعایت فرمایید!

ما خریم!

آنقدر بر شانه هایمان سوار شدند و بار گذاشتند تا همگان گمان کردند که ما خریم!   

 

آقا یا خانم طراح خلاق که این طرح را خلق فرمودید ، خودتون خیلی خر تشریف دارید یا ملت را بیش از حد خر فرض نموده اید؟! 

 

 

خواهشا در خر فرض کردن مردم اعتدال را رعایت فرمائید!