من و اون

شایدم اون با من

من و اون

شایدم اون با من

توضیح مسائل کامپیوتری به زبان عامیانه!

در جمع سه نفری با رفقا نشسته بودیم که یکی از بچه ها گفت: 

چند تا عکس از سیستمم حذف شده که هر کاری می کنم بر نمی گرده! 

من هم گفتم : اگر همون جا فایل جدید ریخته باشی فایل های حذف شده دیگه بر نمی گرده 

پرسید چرا 

من هم گفتم : نمی دونم 

اون یکی رفیقمون این طوری مسئله را باز کرد: 

شما فرض کن رفتی توالت ، یه چیزی از جیبت میفته تو چاه الان شاید بتونی بیاریش بیرون 

ولی اگر بعدش کاری که نباید می کردی را کردی و سیفون را هم کشیدی قاعدتا دیگه نمی تونی چیزی را بیرون بیاری!

!!

بهش گفتم : یعنی تو واقعا معتقدی که خدا وجود نداره

گفت : آره بخدا


خواهشا در ژست روشنفکری گرفتن هم اعتدال را رعایت فرمائید!

حلال کردن اینترنت

طبق آخرین خبر هایی که از شورای رسیدگی به پروژه بزرگ حلال کردن و پاک سازی اینترنت رسیده ،‌ در واقع خبری نرسیده چون جلسه خیلی محرمانه و پشت درای بسته انجام شد، بهمین دلیل ما تنها می تونیم گمانه زنی های خودمون رو به شما منتقل کنیم

پروژه حلال کردن اینترنت بعقیده ما از دو شکل خارج نیست

1 - حلال کردن اینترنت

2- حلال کردن اینترنت +18

1- هر فناوری ای بخاطر مزایا و معایب اش در طول زمان متولد میشه رشد میکنه و بالاخره بخاطر اومدن یه فناوری نو از بین میره ولی اینترنت یکی از اون فناوری هایی بوده که با گذشت زمان از بین نرفته که هیچ در اقشار مختلف جامعه رشد کرده و در این بین باعث تبادل اندیشه ها اطلاعات فرهنگ ها و ... شده لذا مسئولین زیربط(ظیربت ضیربطت) دست به نبوغ زده و سعی دارند قبل از افول این فناوری حلال اش کنن بدین صورت که یک شبکه داخلی اینترانت کشوری ایجاد کرده وپل های ارتباطی اینترنت ایران رو در جهت قبله قرار داده و  با ساطور از بصل النخاع  قطع کنند 

2- توصیه میشه عزیزان کم سن و سال روشونو اونور کنن : این نوع ایده یه ایده استعاری جهت بفاک دادن اینترنته با این فرق که در این شیوه هیچ امر غیر شرعی صورت نمی گیره و احتمالا در یک مراسم تشریفاتی اینترنت رو به صیغه کسی در میارن که می خواد ترتیب اینترنت رو بده البته صیغه هم مسنلزم قوانینیه که اصولا رعایت نمیشه یکیش اینه


پی نوشت : تغییراتی که می خواد صورت بگیره این شکلی نیست  ما واسه طنزش اینجوریش کردیم

پسا نوشتار : به نظر من تغییرات ذائقه ای و نگرش یک اجتماع چیزی نیست که فی البداهه بوجود اومده باشه و باید براش یه برنامه ریزی بلند مدت صورت بگیره اختیار هم چیزیه که پا فراتر از قانون میذاره وقتی که ....

به مناسبت بازگشایی مدارس و دانش گاه ها!

مهم ترین چیزهایی که از چهار سال زندگی دانشجویی آموختم:


هنگام استفاده از توالت های خوابگاه قبل از هر کاری از قطع نبودن آب اطمینان حاصل کنید


به محض اینکه در کلاس احساس خواب آلودگی کردید بخوابید به دو دلیل

یک: لذت خواب در کلاس به هیچ وجه قابل مقایسه با خواب در رختخواب نیست

دو: بعد از پایان کلاس مطمئنا این احساس خواب آلودگی از بین خواهد رفت


همیشه از حداکثر غیبت مجاز در هر درس استفاده کنید


اگر پسر هستید جزوه ننویسید چون حتی اگر جزوه ی شما ۱۰۰٪ کامل باشد نهایتا از یکی از همکلاسی های مونث خود جزوه خواهید گرفت


وسط ترم از هیچ دختری درخواست جزوه نکنید چون همه ی کلاس بلافاصله درخواست جزوه ی شما را درخواست ازدواج تلقی می کنند


در دقایق پایانی از پرسیدن سوال از اساتید جدا خودداری کنید در غیر این صورت مورد لعن و نفرین اکثریت کلاس قرار خواهید گرفت