من و اون

شایدم اون با من

من و اون

شایدم اون با من

نتیجه ی چت و پرت های من و اون

- ازدواج تضمین وجود مشکلات تا آخر عمره


- یه عده به این مشکلات می گن انگیزه

روز جهانی زن

روز جهانی زن رو به تمام مردایی که زن ندارند تبریک می‌گم

صحبت های دو کامپیوتر

اولی : یه چیزی بگم هنگ کنی ؟

دومی : بگو ببینم چه غلطی می‌خوای بکنی

اولی : رادیکال دو تقسیم بر پی برابر است با ؟!


معلم با سواد ، معلم بی سواد

کتاب زیست شناسی پیش دانشگاهی سرفصلی داره تحت عنوان مبداء پیدایش خلقت 

چیزی که تو فصل از کتاب تدریس میشه در نگاه اول با آموزه های دینی ما مغایرت داره 

یادمه روزی که معلم ما می خواست این مبحث را تدریس کنه چند نفر را بیخودی و به بهانه های مختلف از کلاس بیرون کرد و به هیچکس اجازه سوال کردن و اظهار نظر نداد 

به هر ترتیب اون روز گذشت 

جای دیگه ای که کلاس تست می رفتم رسیدیم به این مطلب 

یکی از دانش آموزای اون کلاس سوالی که تو ذهن همه بود را پرسید 

معلم هم با متانت خاصی یه جواب قانع کننده بهش داد 

تفاوت سطح سواد این دو تا معلم خیلی وقت بود که برام ثابت شده بود ولی چیزی که اونجا برای من ثابت شد این بود که بی سوادی یک آدم و قرار گرفتنش در جایی که متعلق به او نیست چه قدر می تونه اعتقادات مردم صدمه بزنه


یکی باید به این آدمای بی سواد بگه وقتی چیزی را نمی دونید لااقل اخلاق را رعایت کنید

حاضر جوابی برای اس ام اس ساعت هفت صبح

- سحرخیز باش تا صبح دولتت بدمد


- میازار موری که خواب است