من و اون

شایدم اون با من

من و اون

شایدم اون با من

چرا نباید دانشجوی کامپیوتر بود

1- در هرخانه یک عدد کامپیوتر ویروسی موجود است که ملتمسانه دست شما را می‌بوسد و اگر  قادر به از بین بردن ویروس‌هایش نباشید به بی‌سوادی محکوم می‌شوید.

2- در صورت درست نشدن کامپیوتر بعد از پاک کردن ویروس‌ شما مجبور به تعویض ویندوز خواهید بود و اگر از این کار به علل مختلف از جمله رعایت کردن کپی رایت ، نداشتن وقت و حوصله و ... سر باز زنید به بی سوادی محکوم می‌شوید.

3-در صورت عبور از این مراحل اگر به علت بی احتیاطی و آپدیت نکردن آنتی ویروس (همون علل مختلف !!) سیستم دوباره ویروسی شود با شنیدن چنین جملاتی  : حتما ویندوزشو بد نصب کردی1 سیستم پدرام آنتی ویروس نداره مثل تراکتور کار می‌کنه ، ویندوز قبلیم دو سال بود عوضش نکردم این یه هفته ای پرید

باز به بی‌سوادی محکوم می‌شوید

4 -  در صورت بروز هر گونه مشکل جانبی برای مثال باز نشدن درب سی‌‌دی رام اجرا نشدن ps2015 و دادن یک ارورر که روی مانیتور جن هم دیده نمی‌شه با شما تماس گرفته خواهد شد و در صورت جواب ندادن تمام راه‌های موجود (از جمله « ریستارت کن ببین درست میشه » ) و اظهار بی اطلاعی کردن بعد از قطع کردن گوشی این جمله بازگو خواهد شد :

« اینم از دانشجو‌ای ما ، چار سال رفته دانشگا اندازه گاو سرش نمی‌شه»

و منجر به محکوم شدن دوباره شما خواهد شد.


پس چه بهتر که زبان درکشید و سخن فرو خورید .


1= این قضیه ویندوز رو بد نصب کردی شدیدا رو مخه : انگار با بیل اطلاعات رو می‌ریزیم رو هارد بعد هم با غلطک از روش رد می‌شیم و مثلا شرایط جوی و اینا باعث شده اطلاعات قشنگ رو سکتورا نشینه :|

دروغ سیزده

یه روز خوب میاد

هفتاد سال عبادت

مادربزرگ من: ننه این عربا چجوری نماز می خونن؟ مگه اونا هم فارسی بلدن؟


من:


پ.ن: اینجاست که آدم می فهمه چرا می گن ساعتی تفکر برتر از هفتاد سال عبادته