من و اون

شایدم اون با من

من و اون

شایدم اون با من

آیین نامه ی انضباطی امتحانات!

امروز سر جلسه ی امتحان با کمال تعجب پیرمردی را دیدم که تمام ابروهاشم سفید شده بود

البته احسنت به همتش اما یه نکته برای من خیلی جالبه

از مواردی که تو آیین نامه ی انضباطی امتحانات ذکر شده اینه که چنانچه دانشجویی مرتکب تقلب بشه به خانواده ی اون دانشجو اطلاع داده خواهد شد

حالا فرض کنید ایشون تقلب کنه بعد زنگ می زنن خونشون می گن: بله امروز بابابزرگتون با بغل دستیشون برگه عوض کردن!


لطفا در تدوین آیین نامه ی انضباطی امتحانات چنین مواردی را نیز رعایت فرمایید!

بدو بدو

زندگی شده مثل دویدن روی تردمیل

هرچی می دوی به جایی نمی رسی ولی کافیه فقط چند لحظه ندوی اون وقته که با ما تحتت می خوری زمین و ملت بهت می خندن

گفت و گوهای دوستانه

- آه

- پیر شدی و هیچ پدرسگی بهت نگفت بابا

- جهنم می خوام بمیرم و هیچ کره خری بهم نگه بابا