من و اون

شایدم اون با من

من و اون

شایدم اون با من

اول بپرس بعد سئوال کن

+بدرد من فقط‬ بک ترکت می خوره‬ خیلی دوس دارم‬ یاد بگیرم‬ ‫با ابزارهای تست شبکش کار کنم‬ ‫منبعی هم توی این زمینه داری؟


- گوگل کن خب


+ :|  گفتم منبعی رو پی سیت داری یا نه‬


- عاها نمی‌دونم باید گوگل کنم

مدرسه مختلط

- میای فردا با هم برم کافی‌شاپ

+ باشه عزیزم ، کجا منتظرت باشم

- زنگ آخر دم میله پرچم اگه جرات داری وایسا ، پارت می‌کنم

چه خوب و چه بد

الان داری چی کار می کنی؟

+ دارم چن تا عکس که شیر کردن و نمی‌تونم ببینم رو ریلود می‌کنم

کار خوبی می کنی

+دارم با یه دخدره هم چت می‌کنم

کار بدی می کنی

حرب فقط حزب باد!

یه معلم تاریخ بازنشسته تعریف می کرد و می گفت:

ما قبل از انقلاب رفتیم سر کلاس و گفتیم شاهنشاه آریا مهر محمد رضا شاه بزرگ برای رفاه حال ما ملت خط آهن سراسری را تاسیس کردند


بعد اینچنین ادامه می داد که:

از قضا سال بعد انقلاب شد ما رفتیم سر کلاس و گفتیم این شاه خود فروخته ، این آمریکایی مزدور برای انتقال اسلحه های آمریکایی این خط آهن را ایجاد کرد

end ه ادب

+سلام

- سلام

+ حال شما خوبه

- مرسی ممنون

+ میگم از اینکه بهتون گفتم شما ناراحت نشدین که