من و اون

شایدم اون با من

من و اون

شایدم اون با من

تقریبا بر اساس یک چت واقعی}

- بابا حرف این آتئیستا رو چرا باور کردی خدا واقعا هست میخوای اصلا صداش کنم بیاد باهات چت کنه باور کنی؟
+ آره بگو بیاد
- خدا بیدار شو یه آشغال باهات حرف داره

مسخره کنی سرِ خودتم میاد

- فردا میخوام با عینک دودی و عصا تو خیابون ادای نابیناها رو در بیارم ، پایه‌ای؟

+ نه چون اولندش که یکی رو دیده بودم قدیما که ادای فلجا رو در آورد یه سال نشد که خودش فلج شد. دومندش ممکنه یه آدم نابینا ما رو ببینه ناراحت بشه

پارتی بازی

یه ورق آلپرو زولام لطف می‌کنید؟
- نسخه اگه ندارین نمی‌تونیم بهتون بدیم
نمیشه یه کاریش بکنین؟ من از بستگانشونم
- مگه شما کی هستین؟
امیل زولام

ذات خوب ناتو نگردد ، وانکه بنیادش خوبست

- یکی از خصوصیات رو اعصابِ تو میدونی چیه؟

+ چیه؟

- اینکه هِی از آدم عذر خواهی می‌کنی. هِی ببخشید و شرمنده و … میگی. آدم حس صمیمیت نمیکنه باهات

+ ای‌بابا ، ببخشید، به خدا منظوری ندارم، شرمنده، دیگه تکرار نمیشه

دوئالیسم ۲ به توان ۲

- عمو عمو ، تو که عموی واقعی من نیستی ، نه عمو؟!